Ο Καντηλανάφτης τουρανού είναι διήγημα του Γιάννη Ψυχάρη. Σε αυτό επικρατεί η δημοτική, η καθομιλουμένη γλώσσα με υπερβολικό και υπεραπλουστευμένο τρόπο, υπέρμαχος της οποίας ήταν ο Ψυχάρης. Ο καντηλανάφτης τουρανού Μια φορά κι έναν καιρό είταν ένα καλό αγωράκι, κι όλο κρύωνε, οι γονιοί του δεν το αγαπούσανε και είτανε πολύ δυστυχισμένο. Να, όλο πεινούσε, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Ο καντηλανάφτης τουρανού.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί