Η Ταρκουίνια, τον 5ο π.Χ. αιώνα, συνέχισε να αποτελεί το κυριότερο κέντρο γνώσης σχετικά με την επιτύμβια ζωγραφική, που όμως τώρα δεχόταν την επιρροή της αττικής κεραμικής. Η μετάβαση στο νέο ρυθμό είναι φανερή στον Τάφο των Αρμάτων, όπου συνυπάρχουν ένας κύριος διάκοσμος ιωνικού ρυθμού και ένας δευτερεύων που αποδεικνύει την προσπάθεια αλλαγής αποδίδοντας με … Συνεχίστε να διαβάζετε το Επιτύμβια ζωγραφική.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί