Επιτύμβια ζωγραφική

Η Ταρκουίνια, τον 5ο π.Χ. αιώνα, συνέχισε να αποτελεί το κυριότερο κέντρο γνώσης σχετικά με την επιτύμβια ζωγραφική, που όμως τώρα δεχόταν την επιρροή της αττικής κεραμικής. Η μετάβαση στο νέο ρυθμό είναι φανερή στον Τάφο των Αρμάτων, όπου συνυπάρχουν ένας κύριος διάκοσμος ιωνικού ρυθμού και ένας δευτερεύων που αποδεικνύει την προσπάθεια αλλαγής αποδίδοντας με διαφορετικό τρόπο τις μορφές. Στην πραγματικότητα, ακόμη και στους μετέπειτα τάφους μπορεί να δει κανείς ότι το νέο ύφος, που υιοθετείται από την αττική κεραμική διακόσμηση, δεν είναι ομοιόμορφο. Συγκρίνοντας τους χαρακτήρες δύο σύγχρονων τάφων, του Τρικλινίου και των Λεοπαρδάλεων, που λίγο πολύ αναπαράγουν τις … Συνεχίστε να διαβάζετε το Επιτύμβια ζωγραφική.