«δίαιτα με το ρολόι»

«δίαιτα με το ρολόι»: μπορεί να αποδειχθεί ένας καλός τρόπος πρόληψης μιας σειράς μεταβολικών νοσημάτων, αλλά χρειάζεται λίγη υπομονή ακόμη. Τα τελευταία χρόνια γίνεται πολύς λόγος για τη διαλείπουσα νηστεία (ΔΝ, Intermittent fasting) με στόχο τη διατροφική αντιμετώπιση ή και την πρόληψη της παχυσαρκίας και των συνεπειών της. Πρόκειται για εναλλαγή περιόδων σίτισης και περιόδων νηστείας. Οι συχνότεροι τύποι ΔΝ είναι η μέρα παρά μέρα νηστεία (alternate-day fasting), η 5:2 (νηστεία 2 μέρες την εβδομάδα) και η καθημερινή περιορισμένου χρόνου σίτιση, π.χ. η δυνατότητα λήψης τροφής μόνο από τις 7 π.μ. έως και τις 5 μ.μ. (daily time-restricted feeding). Στις … Συνεχίστε να διαβάζετε το «δίαιτα με το ρολόι».